Sebuah Harapan Yang Memacu Perjalananku....

Jumaat, 27 Jun 2008

khamis malam jumaat

fuhhhh seram gler aku masa tue.... actually citer dia mcm ni...mlm tu aku masuk tido pkul 11 lebih la...pastu x lm pas tu aku dgr ayah aku pon masuk tido...so kt ruang tamu rumah aku xder sape2 arh....lampu sume da tutup...tinggal lampu kt tangga jerr...lepas bc doa...aku pon tido la...x lm pas tu aku rase mcm nk buang air kecik...mle2 mlas gak nk turun bawah pegi bilik air...tp da lm2 aku pegi gak...aku bukak arh pintu bilik aku n terus g kat tangga...tahu x ape yang aku dengar dr tingkat bwh rumah aku????????aku dengar ada suara garau tgh bg ceramah agama...siap dgn potongan2 ayat2 Al-Quran lagi.....pehhhh ms tue gelabah giler aku...bulu roma sume da naik...takut punya pasal..aku g la kejut mak aku...mle2 mak aku wat dek aja...tp aku paksa jgk dia..yelah aku da nk ter....... ni..so mak aku pon bgn arh..mak aku punya lah trkejut dgr suara tue...dia pon tertanya-tanya..."sape plak yg bg ceramah agama memalam buta ni"...aku ngan mak aku pon turun la bawah....rupa-rupanya suara radio....lega la sikit aku....tp tak lm pastu ade satu pertanyaan brmain kt otak aku....sape yang on kan radio tue...setahu aku ayah aku tak suka dgr radio mlm2.....eeeee malas aku nk pkir panjang2...aku terus masok tido... esok paginya aku tanya lah kt mak aku....firstly mak aku pon blur gak pasal tu...tp pas tu baru kitaorg tahu...rupanya mak aku secra tak sengaja telah trsetting kan radio tue... radio tue actually ada jam sekali...so mase mak aku tgh bersihkan kawasan radio tue...mak aku tersetting on radio tue tepat pukul 12.00 malam...sbb tu radio tu on malam tue....

0 Jeritan!!:

Hai Visitors...

Sebelum anda membaca blog ini, anda diperingatkan bahawa penulis blog adalah insan biasa seperti anda yang melalui hidupnya dengan pelbagai kisah gembira, sedih, bangang, pelik, sengal dan pelbagai lagi moments yang susah benor nak dijangka. Pada ketika ini penulis blog sedang sibuk melanjutkan pelajarannya di Northern University of Malaysia[UUM ler] dalam bidang pengangkutan dan logistik..so hanya apabila penulis blog berasa lapang atau sengaja melapangkan masa yang sememangnya tak akan lapang untuk mengupdate blognya..maaf diminta jika utk seketika blog ni berhabuk + berdebu + bersawang + berlumut + berlapuk [ok2 sudah le tu]..itu tandanya penulis blog sedang sangat bz dengan tugasnya..so kalau anda nak baca jugak blog ini pada ketika itu..bacalah je la apa yg ade didepan mata anda tu.......so sekian..terima kasih:]

My Family Business...

My Family Business...
NurAna Satay -- Dijamin Sedap Hingga Menjilat Lidi **Tempahan Diterima Sekitar Johor Bahru, Sila pm Untuk Mendapatkan No Telefon

Ada Apa Dgn Aq...

Foto saya
tergolong dalam Golongan "Ade Aku Kesah Mende"

Penunggu Blog Nih...

Aq Bukan AntiSosial...



YM: budak_kj@yahoo.com Twitter Instagram

Dlm Robok Aq...

1.Cinta Akan Indah - *** [ bleh la ;I ]

2.Tahu Rasa Cinta - ***** [ superb ;D ]

3.Akhirnya Aku Kahwin - *** [ bleh la ;I ]

4.Hati Kala Cinta - **** [ bleh tahan ;) ]

5.Kopi Susu Sepatu Biru - *** [ bleh la :I ]