Sebuah Harapan Yang Memacu Perjalananku....

Ahad, 23 Disember 2012

What Best Friend Forever Mean To Me...


Apa itu best friend?? Kawan baik…yes I know that…but what it actually mean in a real word?? Terlalu luas utk ditafsirkan…..did I right?? Ada ketika..org yg kita benci tanpa disangka adalah org yg menjadi sahabat sejati kita….dan ada ketika..org yg disangka sahabat sejati kita adalah org yg menikam kita dari belakang...that is not impossible in the cruel world……but for me..best friend mean someone who can recognize me without need me say a word…..did I have a best friend?? Of course I have..some…..my real best friend forever…walaupun jasadnya jauh dimata…bayangannya selalu disisi….bila masalah menjengah….dia selalu ada untuk mengutuk….bila mood sedang mendung…dia akan tanya “bad mood lagi ke?”…bila aku angin satu badan….dia akan menjauh…bila otak gila menjelma…dia setia melayan kerenah aku…….actually..aku bukan jenis org yg senang dihandle…aku seorang yg menepati masa..aku benci org yg selalu lewat…aku tak suka menunggu…tapi suka ditunggu…aku seorang yg menepati janji…aku benci org yg mungkir janji…aku seorg yg panas baran bila bad mood…pendendam…aku tak suka tempat yg berselerak…aku tak suka org sentuh barang2 aku..especially tanpa izin aku…aku tak suka org yg guna barang aku then dia tak letak balik barang tu kt tempat asalnya….aku tak suka bau busuk…aku tak suka bunyi bising…tapi its ok kalau traffic jem..aku tak suka org yg pentingkan diri sndiri..aku tak suka ditegur secara direct.. tp aku suka tegur org direct terus….pokoknya…mmg byk bad habit aku ni….dan seorang yg betul2 paham aku yg akan dpt handle aku…and that’s is my best friend…..siapa dia??its will be much better if only I know who is she….walaupun byk perbezaan…I always proud to have her as my best friend…dia tak perlu jadi sekepala dgn aku utk jadi best friend aku..dia tak perlu panggil aku bff utk jadi best friend aku…dia tak perlu hantar mesej2 sokongan utk jadi best friend aku……dia sebenarnya tak perfect pon…selalu mungkir janji..selalu bagitau aku fakta2 yg merapu…selalu letak brg kt tempat tak sepatutnya…..bila aku cerita masalah aku…perkara pertama yg dia akan kata “padan muka kau”…but one thing that make me believe she is my best friend is that I know she will never betray me..no matter what happen….kalau sekalipun dia terpaksa tanggung sama akibatnya….I know she will never betray me..n every time I'm in trouble..I know she always be beside me………and that what best friend forever really mean to me……

p/s: actually ni luahan hati aq time aq kne khianat oleh seorg 'kwn' x lme dlu..oleh sbb mse tu xde internet..so aq just taip kt word....mlm ni bru prasan....

0 Jeritan!!:

Hai Visitors...

Sebelum anda membaca blog ini, anda diperingatkan bahawa penulis blog adalah insan biasa seperti anda yang melalui hidupnya dengan pelbagai kisah gembira, sedih, bangang, pelik, sengal dan pelbagai lagi moments yang susah benor nak dijangka. Pada ketika ini penulis blog sedang sibuk melanjutkan pelajarannya di Northern University of Malaysia[UUM ler] dalam bidang pengangkutan dan logistik..so hanya apabila penulis blog berasa lapang atau sengaja melapangkan masa yang sememangnya tak akan lapang untuk mengupdate blognya..maaf diminta jika utk seketika blog ni berhabuk + berdebu + bersawang + berlumut + berlapuk [ok2 sudah le tu]..itu tandanya penulis blog sedang sangat bz dengan tugasnya..so kalau anda nak baca jugak blog ini pada ketika itu..bacalah je la apa yg ade didepan mata anda tu.......so sekian..terima kasih:]

My Family Business...

My Family Business...
NurAna Satay -- Dijamin Sedap Hingga Menjilat Lidi **Tempahan Diterima Sekitar Johor Bahru, Sila pm Untuk Mendapatkan No Telefon

Ada Apa Dgn Aq...

Foto saya
tergolong dalam Golongan "Ade Aku Kesah Mende"

Penunggu Blog Nih...

Aq Bukan AntiSosial...



YM: budak_kj@yahoo.com Twitter Instagram

Dlm Robok Aq...

1.Cinta Akan Indah - *** [ bleh la ;I ]

2.Tahu Rasa Cinta - ***** [ superb ;D ]

3.Akhirnya Aku Kahwin - *** [ bleh la ;I ]

4.Hati Kala Cinta - **** [ bleh tahan ;) ]

5.Kopi Susu Sepatu Biru - *** [ bleh la :I ]